Tjing, Tjing!

Titta så fint jag fått. :-)
Jag hoppas att ni ska gilla min blogg, för det gör åtminstånde jag. Det är tur att det finns så bra bloggar som Superediths så mamma får tummen ur och gör roligheter åt mig också.  


Jag började ju på dagis alldeles nyss. Det är det bästa och roligaste som finns just nu, fast det är dumt att behöva klä sig för att gå dit. Jag har sagt till mamma att det ska bli varmt snart så jag slipper overallen men hon tycker minsann att jag får vänta ett tag till. Lätt för henne att säga, det är inte hon som måste krånglas i den där dumma saken som man knappt kan röra sig i. Nej tacka vet jag sommar när man kan gå ut i det man har på sig.



Hoppas att ni kommer tycka om den nya bloggen och att ni lämnar en kommentar då och då, då skulle både jag och mamma bli väldigt glada.

Puss och Kram!
Li

Kommentarer
Postat av: Tanja

vad roligt! här kommer jag gå in å läsa oxå från å med nu. superskoj ju! kram på Li!!!

2009-03-02 @ 11:21:16
URL: http://tanjawijola.blogg.se/
Postat av: Jenny

åååååh! här kommer jag att läsa flitigt :D



krama mamma från mig ;)

2009-03-02 @ 21:29:24
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se
Postat av: Angie

Åhhh!

Tänk Li, vad stor du blivit som är så duktig på att skriva!

Kramar din högt älskade mamma från mig och Mimmi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0