Mamma är sjuk!

Jag kan inte rå för det, men jag tycker det är extra roligt att busa med mamma när hon är trött och inte orkar med. Därför sov jag extra lång middag idag bara för att orka med, mamma kunde ju vila då så hon får skylla sig själv om hon inte gjorde det.

Något annat som är roligt är att min morbror kommer och hälsar på, jag hinner nog inte träffa honom idag men i morgon gör jag det. Det är alltid roligt när man får träffa familj som orkar leka med mig, för mamma är så himla lat och har alltid massa annat att göra.

Nu ska jag väcka den där Toni, man kan ju inte sova hela dagen när jag är hemma, heller!

Puss och kram!
Li

Kommentarer
Postat av: Apan:)

http://s567.photobucket.com/albums/ss115/AnnaMeiVance/?action=view&current=MOV00898.flv

Ja vad säger apan:)

2009-03-03 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0